Skyltstället blir partner till ÖSK Fotboll

ÖSK Fotboll hälsar med glädje Skyltstället och Jesper Gravé välkommen som ny partner och leverantör under säsongerna 2024 och 2025. Samarbetsavtalet sträcker sig på 2 år och innebär att Skyltstället kommer förse klubben med bland annat skyltar och vepor.

- Vi är väldigt glada att få in Skyltstället i ÖSK familjen och vi ser ett stort värde i att samarbeta med en ung aktör som är på tårna och vill framåt. Det är en värdering som går hand i hand med den satsning vi gör i klubben, säger Daniel Wickström säljare på ÖSK Fotboll.

Skyltstället är din kompletta partner när det kommer till varumärkesprofilering. Vi tar hand om alla aspekter av produkt- och företagsexponering, från profilprodukter och mässlösningar till profilkläder och skyltar av alla slag. Med vår expertis, engagemang och mångsidiga utbud kan du vara säker på att din varumärkesidentitet kommuniceras tydligt och enhetligt i alla sammanhang.

- Det är verkligen spännande att ha inlett ett samarbete med ÖSK, särskilt för en idrottsentusiast som jag, där idrotten ligger mig varmt om hjärtat. Att arbeta tillsammans med ett så starkt varumärke på lokal nivå och vara en del av den resa som ÖSK nu har påbörjat är mycket inspirerande. Jag ser fram emot att komma närmare alla individer som är engagerade kring varumärket ÖSK. Vi är väldigt glada över detta samarbete och ser fram emot många spännande år tillsammans, säger Örebro kontorets ansvariga Jesper Gravé.

Läs mer om Skyltstället här

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908