Tack Paul Olausson

Foto: msun.se

Efter 2,5 år som assisterande tränare lämnar Paul Olausson ÖSK fotboll. Stort tack Paul för allt du gjort under denna tid.

Paul Olausson kom till ÖSK och blev assisterande tränare till Vitor Gazimba i juni 2021 då senast från en roll som tränare för Dalkurd FF. Under sin tid i klubben var han assisterande tränare till redan nämnde Vitor Gazimba samt också Marcus Lantz, Joel Cedergren, Axel Kjäll och senast Christian Järdler.

Nu står det klart att Paul lämnar klubben i samband med att hans avtal löper ut. Vi önskar honom stort lycka till i sin fortsatta karriär.

Paul Olausson:
Jag vill börja med att tacka alla supportrar för deras enastående stöd trots att vi fotbollsmässigt inte presterat. Uppslutningen runt matcherna hemma som borta, är något jag alltid kommer att minnas. Ska jag försöka summera dessa 2,5 åren, så kortfattat, har de varit riktigt komplicerade med massa skiften och resultat som uteblivit. Jag hoppas klubben träffar rätt framöver och jag önskar dem all lycka till.

- För egen del så var det hög tid att se mig om efter ett nytt uppdrag med ett större ansvar då jag har stora ambitioner framåt i min yrkesroll som tränare. Slutligen vill jag säga att jag verkligen skaffat mig flera vänner för livet och jag vill tacka de spelare samt ledare som jag lärt känna i ÖSK.

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908