EXACT tillbaka som ÖSK-partner

ÖSK Fotboll kan idag stolt hälsa EXACT välkommen som ny partner inför säsongen 2024. Samarbetsavtalet är skrivet över två år och innebär bland annat att EXACT:s logotyp kommer pryda herr- och damlagets matchdräkter.

EXACT (f.d Mätcenter) och ÖSK:s gemensamma historia sträcker sig tillbaka till 90-talet då partnerskapet till ÖSK blir en viktig del för EXACT under bolagets uppbyggnadsfas. Genom samarbetet startas bland annat ett restaurangtält på Behrn Arena. Här serverades minglande sponsorer mat och dryck samtidigt som intressanta gäster ”snackar upp” matchen.

Nu tas samarbetet upp igen och ett nytt tvåårsavtal är skrivet.

– Det är väldigt glädjande att välkomna EXACT tillbaka in i ÖSK-familjen. Att få in EXACT som en ny dräktpartner ser vi som ett kvitto på att vi gör rätt saker. Det betyder mycket för klubbens framtida resa att en stark lokal entreprenör väljer varumärkesexponering via ÖSK, säger ÖSK Fotbolls säljare Gabriel Åbom.

EXACT är en komplett leverantör av högkvalitativa mätningstekniska tjänster. Med hög kompetens inom mätning och samlar de in exakt de data som du behöver och hjälper dig att använda informationen på rätt sätt.

Idag har EXACT 15 kontor i Sverige och är även verksamma i 6 länder i norra Europa. Bolaget arbetar målmedvetet för att behålla sin ledande ställning på marknaden samt att utmana och förändra mätbranschen.

– Personligen vill jag vara med i uppbyggnadsfasen av något. Att ta vid när det är på topp är inget för mig, utan i alla mina engagemang vill jag vara delaktig i en resa. Jag känner att ÖSK nu är på rätt väg och att Exact vill vara en del av denna resa. Vi brinner för utveckling och att bidra till staden Örebro. Därför är vi supertaggade på vårt samarbete med ÖSK, säger EXACT:s VD och grundare Jacob Strömberg.

Läs mer om EXACT här Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908